Strony

29.3.18

ONE DAY OF SPRING

Cześć dziewczyny ! 
Ostatnio nie miałam czasu albo po prostu pogoda nie sprzyjała, żeby pójść na zdjęcia. A w tą Niedziele pogoda była piękna ! Wybraliśmy się na spacer i wychodząc z domu nawet nie miałam w głowie, żeby zrobić jakiekolwiek zdjęcia. No ale jakoś tak wyszło, że mój facet zrobił mi kilka fotek , a ja postanowiłam je wykorzystać. 

Dlatego jak szybkie były zdjęcia, tak samo szybki jest wpis. 
Ten jeden dzień był bardzo miły i ciepły, natomiast teraz już u mnie pogoda się popsuła i nawet się nie chce wychylać palca z domu. Przynajmniej ja tak mam :D 
W tym codziennym outficie znów króluje róż z klasycznymi jeansami, czarnymi butami i jak na matkę polkę przystało na spacerze z wózkiem i zakupami w środku :D 
Tak przy okazji zajechaliśmy do sklepu :D córcia złapała troszkę witaminy D, a my miło spędziliśmy czas. Polecam każdemu ! :)


Kochane od jakiegoś czasu na moim blogu pojawiła się w menu taka zakładka jak "RECENZJE". Po najechaniu rozwiną się opcje : kosmetyki, akcesoria i inne. Tam będą się zbierać wszystkie moje opinie i recenzje na temat różnych produktów. Zapraszam :)
Buźka !  

13 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zdjęcia, takie spontaniczne lubię najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że będzie coraz więcej takich dni :)

      Usuń
  3. Całkiem porządne zdjęcia, no i pogoda dopisała:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne zdjęcia :) piękna pogoda! Pozdrawiam :)

    http://blog.brevio.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. urocze zdjęcia :) i świetna stylizacja :) a wózek dla dzidzi bardzo stylowy :)
    pozdrawiam :)

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Odważna dziewczyna- młoda Mama, jednak nie zapomina o sobie. Piękna i pewna siebie dziewczyna:)

    OdpowiedzUsuń