Strony

16.3.18

CANPOL BABIES ELEKTRYCZNY STERYLIZATOR PAROWY

Cześć kochani !
Dziś recenzja Elektrycznego Sterylizatora od Canpol Babies.
Jakiś czas temu brałam udział w 41 edycji konkursu Canpol Babies, gdzie do przetestowania lub zorganizowania konkursu można było dostać Elektryczny Sterylizator Parowy + dwie butelki antykolkowe. Jak już wam kiedyś pisałam, zgłosiłam się do testu i udało się ! Dlatego dziś przychodzę już do was z recenzją tych produktów. 


Przyjemne dla oczu opakowanie :
Na przetestowanie Sterylizatora i butelek, miałam 30 dni od otrzymania paczki. Oczywiście mogłam napisać swoją opinie już wcześniej, ale chciałam sprawdzić wszystko dokładnie. I skoro miałam już te 30 dni, to chciałam to wykorzystać i w tym czasie wyrobić sobie pewne zdanie o tych produktach. Zawsze stawiam, na szczerą i sprawiedliwą opinię, nawet poświęconą dłuższym czasem, niż napisanie czegoś na odwal się. 

Może zacznę od tego, że nigdy wcześnie nie miałam styczności z jakimkolwiek sterylizatorem.To była moja pierwsza przygoda z tego tupu urządzeniem i na pewno będę ją kontynuować. No ja jestem zachwycona, co tu dużo mówić ! 
Wcześniej radziłam sobie w sposób, który każdy zna, czyli oprócz tego, że butelki po każdym użyciu myłam, to co jakiś czas wyparzałam je we wrzącej wodzie. Jak wiadomo trzeba na to poświęcić troszkę czasu.
Natomiast ze sterylizatorem to całkiem inna bajka !
Ale od początku...
Niewielki elektryczny sterylizator parowy, przeznaczony do domowego użytku.
Moim zdaniem jego rozmiar jest idealny. Nie za duży, nie za mały, pozwalający na bezproblemowe przechowywanie go. Natomiast jeśli chodzi o pojemność, mieści on 6 butelek i posiada pokrywę, koszyk na butelki, stabilizator do butelek oraz koszyk na drobne akcesoria np. smoczki, gryzaki, laktatory itd. W zestawie znajdują się również szczypce do wyjmowania wysterylizowanych już rzeczy.
 Cały proces trwa 10 minut. Po włączeniu lampka świeci się na czerwono, sterylizator sam się wyłącza i informuje nas poprzez głośny dźwięk o zakończeniu swojej pracy. Jest to dla mnie wielka zaleta, ponieważ możemy w tym czasie zrobić coś innego. Plusem jest także to, że potrzebujemy wlać do środka jedynie 100 ml przegotowanej wody. Niestety po jednym użyciu na płycie grzewczej zrobiło się takie coś.. troszkę się zdziwiłam, ponieważ wlałam dokładnie tyle ile trzeba było wlać. Na wyglądzie trochę to straciło. 
Jeszcze jedną małą wadą dla mnie jest to, że woda całkowicie nie zbiera się w tym białym przeznaczonym do tego pojemniku. W nim zbiera się tylko część wody, a reszta jest na dnie. 

Do zestawu były dołączone także dwie antykolkowe butelki. Jedna 0+ o pojemności 120 ml, a druga 3+ o pojemności 240 ml. Bardzo fajne z wyglądu, wyprofilowane i dopasowane do dłoni. Oj te butelki przypasowały nam bardzo ! Marcelka bardzo chętnie z nich je. A raczej częściej z tej większej, bo je już więcej mleczka no i ta druga już jest za mała. Używamy jej za to do picia wody.
Do butelek mamy także jak widać niebieskie zatyczki oraz te małe, białe kapselki, dzięki którym możemy szczelnie zamknąć butelkę z mlekiem i przechowywać je na później.

PODSUMOWUJĄC

Zalety :
♥ Skuteczny
♥ Pracuje bardzo cicho
♥ Pojemny - pomieści aż 6 butelek oraz małe akcesoria
♥ Krótki i skuteczny czas pracy ( 10 minut )
♥ Wykorzystuje małą ilość wody ( 100 ml )
♥ 3 tacki
♥ łatwy w czyszczeniu
♥ sam się wyłącza, informując o tym sygnałem
♥ fajny design zarówno sterylizatora jak i butelek
♥ butelki idealnie dopasowują się do dłoni

Wady :
 - płyta grzewcza szybko ulega zanieczyszczeniu kamieniem
- pojemnik przeznaczony do zbierania wody, nie spełnia do końca swojej funkcji

Kochane ja polecam wam jak najbardziej te produkty. Pomimo tych dwóch małych wad, reszta jest bez zarzutu i na prawdę ma więcej zalet niż tych wad. Według mnie jest idealny dla nas samych do użytku domowego, ale i również możemy sprawić komuś taki prezent. Jeśli ktoś z rodziny lub znajomych dopiero spodziewa się dzieciątka to będzie to fajny prezent wyprawkowy. Ja osobiście bym się bardzo ucieszyła :)

I to tyle na dziś !
Buźka !  

14 komentarzy:

  1. Świetna recenzja - bardzo szczegółowa, więc na pewno mi się przyda.
    Sam produkt wygląda interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam wyparzacz ale do mikrofalówki i byłam bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna szczegółowa recenzja, nic dodać, nic ująć :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo szczegółowa, a zarazem tez ciekawa recenzja ❤

      Usuń
  4. Super recenzja, interesujący produkt i genialnie napisane. Pozdrawiam 💕

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze sterylizatora nie potrzebuję, ale super opcja i bardzo fajna recenzja :) Przydatna!

    Zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno jest to bardzo przydatny produkt, choć ja na razie takiego nie potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno dla rodziców jest to bardzo przydatne urządzenie! :)
    https://makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń