Strony

28.2.18

MOJA FOTOKSIĄŻKA

Cześć Kochani !
Jak tam u was ? U mnie coraz lepiej, wszystko idzie w dobrym kierunku :)
Ostatnio wam wspominałam, że szykuje dla was recenzje fotoksiążki.. no i w końcu jest !
Trochę czasu zajęło mi zastanawianie się jak przedstawić wam ją tak, żeby na zdjęciach wyglądała tak jak na żywo i żeby zdjęcia oddały to jak świetnie się prezentuje. 
Mam nadzieję, że mi się to udało !

Fotoksiążka, która została stworzona na stronie Saal Digital to dla mnie nowa, ale jednocześnie najlepsza opcja jaką dotychczas poznałam. Wcześniej zdjęcia zbierałam tylko na pendrive, w folderach na komputerze albo w starych albumach. Uwielbiam robić zdjęcia sobie, najbliższym i uważam, że trzymanie je w takiej wersji jest na prawdę świetną pamiątką na przyszłość. 
Kiedy dostałam szansę i nadarzyła mi się okazja stworzenia własnej fotoksiążki strasznie się podekscytowałam, że mogę spróbować czegoś całkiem nowego. Książka została zaprojektowana tak jak wcześniej wspominałam na stronie Saal Digital, ale na początku nie miałam bladego pojęcia jak to zrobić, co miało by się znaleźć w tej mojej książce i jak stworzyć to wszystko tak, by wyglądało to dobrze. 
Zastanawiałam się i stwierdziłam, że w ostatnim czasie pojawiła się dla mnie najważniejsza osoba w życiu i postanowiłam połączyć zdjęcia z bloga oraz mojej własnej rodziny. 

Jak zaprojektować taką Fotoksiążke ?
Na samym początku myślałam, że wybrane przeze mnie zdjęcia wysyłam dalej i oni wszystko robią, ale okazało się nie ! Jest całkiem inaczej. Ze strony pobieramy specjalny program, gdzie sami wszystko robimy. 
Program jest bardzo łatwy w obsłudze, sam prowadzi nas krok po kroku co i jak mamy zrobić. 
Sami wybieramy format fotoksiążki, okładkę, strony, czy ma być kod kreskowy czy nie. Sami umieszczamy zdjęcia i możemy dopasować do strony według uznania. A na dodatek jeśli chcemy sprawić komuś na prezent taką książkę to możemy dobrać sobie opakowanie prezentowe.
Co jest jeszcze dobre w tym programie ?
program przy dodawaniu zdjęć sam wyświetla informacje o jakości zdjęcia. Czy jest zła, dobra czy bardzo dobra. Dzięki temu wiemy czy zdjęcie będzie dobre czy mamy je zmienić. 
♥ Kontroluje i zaznacza czerwoną linią miejsce gdzie będzie przycięty papier, pomaga nam to w umieszczeniu zdjęcia.
♥ Możemy edytować tło na stronach fotoksiążki, może być gotowe w dowolnym kolorze lub posłużyć może nam za tło zdjęcie, które sami wybierzemy. 
♥ Do wyboru są również różnego rodzaju układy wraz z motywami. Ja skorzystałam z tego rozwiązania :)
♥ Możemy sami zdecydować ile stron ma mieć nasza książka. W formacie, który ja wybrałam mamy możliwość od 26 do 120 pojedynczych stron.

Należy dodać, że mamy różne formaty Fotoksiążki do wyboru, które różnią się ceną. 
Zaczynając od najmniejszego formatu 15x21 (od 100 zł) , po coraz większe kwadratowe, lub prostokątne pionowe lub poziome i kończąc na największym 42x28 (od 390 zł). 

Jaką książkę ja wybrałam ?
Wybrałam format najbardziej optymalny dla mnie 19x19. Po wyborze formatu przechodzimy dalej.  
Okładkę wybrałam błyszczącą, bez watowania, jeśli chodzi o powierzchnię stron wewnątrz to zdecydowałam się na wybór papieru matowego, ze względu na to, że nie będą widoczne odbite palce. Stron 26. Kod kreskowy zostawiłam, nie przeszkadza mi on oraz zrezygnowałam z opakowania prezentowego.
I tak naprawdę to wszystko. Potem tylko wybieramy tło, układ, motyw dodajemy zdjęcia i gotowe !
Zaprojektowanie takiej książki jest bardzo proste i szybkie, mi zajęło to 1 dzień. 

Na sam koniec mamy możliwość podglądu naszej Fotoksiążki i możemy zrobić wtedy ewentualne poprawki. Po złożeniu zamówienia dostałam maila z potwierdzeniem. Byłam bardzo miło zaskoczona dostawą, która zajęła jakieś 3 dni. 
To moja pierwsza Fotoksiążka i jak tylko do mnie przyszła od razu szybko rozpakowałam i byłam zachwycona ! Efekt był dokładnie taki, a nawet jeszcze lepszy jak się spodziewałam. Zdjęcia były dokładnie takie jak na komputerze, nie został zmieniony ani kolor ani jakoś.
No Idealnie !

A Tak wygląda moja Fotoksiążka od A do Z :) 
 
Dodam, że nie ma osoby, której by się nie podobała taka Fotoksiążka oraz że na stronie Saal Digital znajdziecie także inne fantastyczne rzeczy takie jak Fotoobrazy, odbitki, kolendarz, fotoprezenty i wiele innych. 
Z czystym sumieniem polecam !

Kochani jeśli również chcecie mieć taką Fotoksiążke możecie skorzystać z kuponu rabatowego o wartości 75zł !
Akcja trwa do 31.03.2018. Wystarczy wejść tutaj .
Korzystajcie !


Buźka !  

23 komentarze:

  1. Super, fajny taki album

    Zapraszam do siebie
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  2. Na zdjęciach widać ,że jest świetna, spodobał mi się twój pomysł, muszę też sobie taką lub raczej podobną zrobić ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam w takim razie do skorzystania z bonu rabatowego :)

      Usuń
  3. Fantastyczna fotoksiążka,dobrze że trafiłam na ten wpis,gdyż chcę zrobić taki prezent dla bliskiej osoby :)
    Pozdrawiam
    http://www.xn--borsuczwka-mbb.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :) Zachęcam do skorzystania z bonu rabatowego :)

      Usuń
  4. ŁAdne zdęcia wybrałaś. Ja cały czas się za to zabieram i zabrać jakoś nie mogę (ciągle coś ważniejszego się pojawia) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ! Kochana ja też się jakiś czas do tego zbierałam, ale w końcu się zawzięłam no i jest ! :) Powodzenia ! :)

      Usuń
  5. Super zdjęcia i Piękna fotoksiążka!;-) My również mamy fotoksiążkę z Saal Digital;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny fotoalbum. Będzie na pewno wspaniałą pamiątką na lata!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, ze za pomocą aplikacji mozna w paru łatwych krokach zrobić sobie pamiątkę na całe życie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam kilka fotoksiążek, ale z innej strony :D To świetna sprawa, pamiątka na długie lata :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo łądna książka ;) dołączam do grona obserwatorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też ostatnio zrobiliśmy fotoksiążke z naszych najlepszych chwil. Cudowne zatrzymanie chwili.

    OdpowiedzUsuń