Strony

7.2.18

PINK AND...PINK

 Cześć kochani ! 
W końcu ! Wracam do was z wpisami, w których znajdą się różnego rodzaju outfity ! 
Powiem wam szczerze, że brakowało mi tego bardzo. Już nie pamiętam kiedy ostatni raz byłam na jakiś fotkach. Dodatkowo ja robię zdjęcia telefonem i na początku było wszystko dobrze, aczkolwiek ostatnio już nie byłam zadowolona z jakości i z tego jak one wychodziły. Czekałam więc na zmianę telefonu, gdzie zależało mi głównie na dobrym aparacie, no i w końcu się doczekałam. Pierwsza sesja nowym telefonem i obecnie jestem bardzo zadowolona z tego jak wyszły fotki. Ogółem problemy życiowe, brak czasu, pobyt w szpitalu i zapoznanie się z nowym światem małej istotki, która pojawiła się w moim życiu..no i może trochę brak weny i po prostu leń. To wszystko się tak skumulowało i sprawiło, że po prostu nie miałam ochoty na jakiekolwiek pozowanie przed obiektywem.


Ale już wracam ! I przychodzę dzisiaj do was z nową, zimową stylówką. Zdaje sobie z tego sprawę i wiem, że nie każdemu ona przypadnie do gustu, bo kolor różowy, który przeważa w tej stylizacji nie każdemu przypasuje. Ja mam ostatnio jazdę na taki kolor ! Wcześniej wolałam raczej stonowane kolory jeśli chodzi o kurtkę czy buty i szczerze pierwszy raz zdecydowałam się na takie kolorki. Jestem mega zadowolona i dobrze się czuję w kolorze pudrowego różu, dlatego takie zestawienie tego outfitu, a nie inne. A kto wie może i was przekonam do tego koloru ?

A więc całość skupia się na kurtce i butach w kolorze pudrowego różu. Według mnie kolor jest na prawdę wyjątkowy.. dziewczęcy, delikatny i można z nim zrobić na prawdę fajne zestawy. Ja połączyłam go z bielą, szarością oraz klasycznym jeansem. Lubię takie zestawienia i mam nadzieje, że wam też się spodoba :)

I to wszystko na dziś :) 
Kolejny outfit planuje zrobić na weekendzie, więc w następnym tygodniu powinien się pojawić na blogu. 
Pochwalę wam się jeszcze, że w konkursie Blogosfery na Canpol zostałam wybrana i jako jedna z 15 dziewczyn, będę testować zestaw ze sterylizatorem, więc spodziewajcie się niedługo recenzji. Jestem bardzo ciekawa jak się spisze w moich rękach. 

Tymczasem życzę wam Miłego dnia !
Buźka !  

21 komentarzy:

  1. Kiedyś nie lubiłam takiego koloru, w ogóle odcieni różu - teraz wydaje mi się świetnym kolorem na domieszanie do stylizacji :D Swoją drogą super czapka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie :) uwielbiam pudrowy róż!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jest ta parka! SUPER

    Zapraszam do siebie,
    Miłego dnia kochana, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz przepięknie ♥
    Mam nadzieję,że teraz już wszystko okej i wszystkie problemy życiowe się rozwiązały ♥
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na szczęście wszystko wraca do normy :) Dziękuje :*

      Usuń
  5. Super ta różowa kurteczka i buciki. Nie w moim kolorze ale ogólnie ślicznie wyglądasz. Obserwuje :)
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Róż to zdecydowanie mój ulubiony kolor, a Ty wyglądasz w nim świetnie ! Buty szczególnie mi się podobają z całej stylizacji.

    Pozdrawiam oraz obserwuję. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw i piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow darling impressive,i love your pink style dear..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  10. Marzy mi się taka różowa parka, ale to chyba dopiero następnej zimy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nic straconego ! Po za tym może złapiesz jeszcze jakieś przeceny i na następna zimę będzie jak znalazł ! :)

      Usuń