Strony

22.7.18

BANAN - MASECZKA A'PIEU

Cześć kochani ! 
Kolejna recenzja maseczki koreańskiej od A'pieu
Tym razem wypróbowałam bananową maseczkę, a dokładnie banan i miód. Jest to maseczka nawilżająco-odżywcza w bawełnianej płachcie, do skóry suchej i matowej

W skład wchodzi :
Ekstrakt z banana - który ma dużą dawkę substancji odżywczych oraz witamin. Zawarte w bananie oligosacharydy skutecznie mają nawadniać oraz nawilżać naszą suchą skórę. Ekstrakt z banana ma działanie wygładzające, łagodzące oraz rozświetlające. 

Ekstrakt z miodu - on z kolei ma właściwości nawilżające, odżywcze i zmiękczające. Działa antybakteryjnie, przeciwzapalnie i przeciwgrzybicznie. Nawadnia oraz oczyszcza skórę. 


Maseczkę nakładamy jak każdą poprzednią, więc tutaj się nic nie zmienia. Nakładamy ją na oczyszczoną skórę, trzymamy 15-20 minut, a nadmiar który pozostaje po ściągnięciu wklepujemy delikatnie palcami w skórę. 

Moje odczucia: 
Przede wszystkim maska ma przepiękny, słodki, bananowy zapach ! Zanim ją nałożyłam to siedziałam i wąchałam, haha !
A tak na poważnie, to maseczka jest nawilżająco-odżywcza, i jeśli chodzi o nawilżenie to tak, faktycznie po ściągnięciu skóra była przez jakiś czas nawilżona. I w sumie to chyba na tyle. Moja twarz nie była jakoś wyjątkowo odżywiona, a nawilżenie nie trwało zbyt długo. W porównaniu do poprzednich maseczek, ta wypadła dość słabo.


Ocena produktu (1-5) : 3,5
Cena : 10 zł (rossmann)

Kupcie, wypróbujcie, może na was zadziała inaczej. 
Opinia jest według moich doznać. :)


Buźka !  

2 komentarze: