Strony

26.5.18

MLEKO CZEKOLADOWE - MASECZKA A'PIEU

Cześć kochani !

Dzisiaj szybki wpis z recenzją maseczki koreańskiej od A'pieu.
Maseczka mleczna czekoladowa to : 
"Wygładzająca maseczka do pielęgnacji skóry dojrzałej"

SZKLANKA MLEKA DLA TWOJEJ SKÓRY !

W skład wchodzi :
Proteiny mleka - które mają za zadanie wygładzić, nawilżyć oraz rozświetlić naszą skórę. Przywracają one również równowagę płaszcza lipidowego oraz wzmacniają naturalne funkcje ochronne skóry.
Kakao - które usuwa martwy naskórek 
Oraz ekstrakt z moreli japońskiej - oczyszcza oraz rozjaśnia cerę.

Tą maseczkę tak samo jak i poprzednią nakładamy na wcześniej oczyszczoną skórę, trzymamy od 15 do 20 minut, a po zdjęciu jej, nadmiar delikatnie wklepujemy w skórę.

Moje odczucia :
Po zaaplikowaniu tej maseczki wieczorem i wklepaniu nadmiaru w skórę, już czułam, że moja skóra jest fajnie nawilżona. A rano moja twarz była gładka i rozświetlona. Maseczka ma przepiękny zapach i delikatną bawełnianą płachtę. 

Ocena produktu (1-5) : 5
Cena : 10 zł (rossmann)

POLECAM !

Ja ostatnio znów zawitałam do rossmanna i oczywiście kupiłam 4 maseczki. Aktualnie w rossmannie trwa promocja 2+2 gratis, no i aż żal było nie skorzystać. Jeśli już teraz chcecie się dowiedzieć jakie dokładnie wybrałam maski to zapraszam na mojego
instagrama -> tutaj. Po przetestowaniu pojawią się kolejne recenzję. 

Buźka !  

1 komentarz:

  1. Ależ ta maseczka musi pachnieć :-) Raczej unikam odżywczych, ale być może to błąd z mojej strony :)

    OdpowiedzUsuń