Strony

31.12.17

CHRISTMAS TIME AND NEW YEAR !

Cześć Kochani !
Spóźnione : WESOŁYCH ŚWIĄT !
Święta to na prawdę magiczny czas.. ale wiecie co, tegoroczne miały swoje różne strony. Przygotowania były strasznie szalone, a same święta minęła zanim zdążyłam pstryknąć palcem..kilka normalnych dni i  już nowy rok. Ale z tego faktu akurat bardzo się cieszę !
"Życzę Ci aby rok 2018 był lepszy od tego, który i tak był lepszy od poprzedniego" pewna ważna dla mnie osoba powiedziała mi właśnie te słowa i trzymam się ich. 
2k16 był do bani ! 2k17 był zdrowo popieprzony ! Z początku spokojny, ale później jak się wali to waliło się wszystko, a na koniec największe szczęście, które przyszło do nas na świat ! 
A 2k18 mam nadzieję, że będzie dobry. Po prostu dobry. 
Nie oczekuje nie wiadomo czego, nie oczekuje wiele.. chce żeby było dobrze.

A zmieniając temat. Koniec roku to okres WYPRZEDAŻY !! To jest czas żeby wybrać się na zakupy i obkupić się w naszych ulubionych sklepach ! Ja również mam swoją wishlistę ! Poluje głównie na jakąś zimową kurtkę, jasne oraz czarne jeansy, chciałabym zdobyć jakieś fajne zakolanówki ( może wiecie gdzie znajdę, to dajcie znać ) no i pewnie coś po drodze wpadnie w ręce jak to na wyprzedażach  :) 
Przykładowe ubranka : 


Ostatnio skorzystałam z promocji na stronie renee.pl  i zaopatrzyłam się w takie buciki :
Byłam bardzo pozytywnie zaskoczona, przyznam szczerze, że pierwszy raz zamawiałam z tej strony. Pudełeczka pięknie zapakowane, prześliczne same  w sobie, a w środku kapertka z imieniem osoby, która pakowala buciki oraz rabat na kolejne zakupy. Polecam jak najbardziej ! :)
Coś jeszcze z mojego życia :

Pierwsze Święta w takim gronie 
Marcela 21.12.2017 skończyła 2 miesiące !
Stylizacja Świąteczna
Moje Paznokcie Świąteczno-sylwestrowe
Powrót do formy małymi krokami
Te i inne zdjęcia znajdziecie na moim instagramie oraz snapie : pastylkaa 

Planuje dla was jeszcze jeden post typowo sylwestrowy aczkolwiek nie wiem czy uda mi się go wstawić jeszcze w tym roku, jeśli nie, pojawi się od po nowym roku 2/3 stycznia. 

Gdybym nie dała rady to Kochani ! Życzę wam Szczęśliwego Nowego Roku, oby był jeszcze lepszy od 2017, a tym dla których ten rok był szczęśliwy życzę, żeby przyszły był jeszcze szczęśliwszy ! Żeby wszystkie wasze plany i marzenia zaczęły się spełniać, abyście żyli w zdrowiu i w zgodzie przede wszystkim ze samym sobą ! 

Buziak !  

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie zdjęcia!

    ~~~~~~>>Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku<<~~~~~~
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam Cie jako młodą mame i życzę dużo zdrówka dla Ciebie i Maleństwa ale mam takie pytanie czy poród to naprawdę coś tragicznego i bardzo boli ? Jak to wygląda ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy ! :) Bardzo mi miło :) Kochana każda kobieta przechodzi poród inaczej, jedne drogą naturalną inne cięciem cesarskim, a jeszcze inne tak jak w moim przypadku trochę tego i trochę tego. Przygotowuje dla was post poświęcony właśnie temu tematowi, także oczekuj i zapraszam do czytania :)

      Usuń
  3. Strasznie mało wrzucasz postów :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem.. ale spokojnie, jutro już wpada nowy wpis, a kolejne zaplanowane :) Także zapraszam !

      Usuń