Strony

8.11.17

KOSMETYKI - Ori

Cześć Kochani ! 
Dzisiaj kosmetyczny wpis na szybko. Staram się znaleźć odrobinę czasu dla siebie, chodź przy maluszku ciężko o to. Tutaj miałam o tyle łatwiej, że zdjęcia zrobiłam chwilę przed tym jak pojechałam do szpitala. Więc była tylko kwestia obrobienia ich i napisania do was kilka słów...
A więc zaczynam :)
Kosmetyki firmy Oriflame, której jestem od dłuższego czasu konsultantką. Miałam dłuższe i krótsze przerwy, przed porodem zaczęłam działać.. Noo i przyszedł czas porodu..

Jeden z czterech produktów to tarka do czyszczenia pędzli. 
Szczerze jeszcze nie miałam okazji jej przetestować, najpierw dwa tygodnie w szpitalu a teraz jakoś nie mogę się zebrać. Ale obiecuję, że jak tylko przetestuje to dam znać :)
Tutaj mam trzy produkty z serii THE ONE.
Pierwszy produkt to balsam do ust. 
Ma przyjemny zapach i nadaje delikatny kolor. Ja wolę jednak coś bardziej trwałego i matowego, więc oddałam go w dobre ręce mamy.
Kolejny kosmetyk to baza THE ONE pod makijaż. 
Już wypróbowałam i jestem mega zadowolona ! Ma kremową, delikatną konsystencję,a skóra jest po nim fajnie nawilżona i przygotowana pod makijaż. 
I ostatni produkt to podkład THE ONE kolor : Light Ivory
Niestety znów musiałam go oddać, tym razem siostrze, bo po jednym razie stwierdziłam, że kolor kompletnie nie dla mnie. Aczkolwiek po tym jednym razie mogę powiedzieć tyle, że zapach ma przyjemny, delikatny i konsystencja również przyjemna. Więcej niestety nie mogę powiedzieć, bo nie miałam go na dłużej. 

To wszystko co miałam wam pokazać i napisać :) 
Już wkrótce pojawi się wpis odnośnie tego wszystkiego co działo się ostatnio u mnie i zamieszczę jakąś fotkę małej :) 
Buźka !   

3 komentarze: