Strony

6.10.17

PŁYN MICELARNY L'OREAL - RECENZJA

Cześć Kochani ! 
Dziś kolejna recenzja, tym razem Płynu Micelarnego L'Oreal Paris.
Jeśli ktoś czytał wpis z Rossmannowych zakupów ten wie, że to jedna z trzech rzeczy jakie dostałam w prezencie od Rossmanna. I szczerze mówiąc nie spodziewałabym się, że okaże się taka dobra...

Do tej pory do demakijażu używałam jedynie mleczka lub chusteczek. Jakoś nigdy nie byłam przekonana do płynów micelarnych, dlatego też ich nie kupowałam. 
A tutaj zaskoczenie jak najbardziej na plus ! 
Płyn Micelarny z L'Oreal przeznaczony jest dla skóry suchej i wrażliwej. 
Kosmetyk Skutecznie usuwa makijaż, chodzi mi tutaj o taki makijaż jak robię ja sama, czyli głównie : podkład, puder, tusz do rzęs, cienie do powiek, eyeliner oraz pomadki do ust. Nie robię jakiegoś super mega mocnego makijażu, ale myślę, że również by sobie z nim świetnie poradził. Oczyszcza skórę, jest łagodny, dlatego jej nie podrażnia. Jest bezzapachowy oraz nie zawiera w składzie alkoholu, dlatego jest idealny dla alergików. 
I co dla mnie najważniejsze po zmyciu makijażu tym płynem nie szczypią oczy
Bardzo tego nie lubię i w niektórych produktach, choć skutecznych to właśnie to mi najbardziej przeszkadza. 


Ocena produktu (1-5) : 5
Cena : ok. 17 zł

POLECAM ! 
Buźka !  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz