Strony

22.8.17

ROSSMANN W MOIM MIEŚCIE

Cześć kochani !
Nie dawno w moim 'mieście' miało miejsce niezwykłe wydarzenie ! 
Nie no żartuje oczywiście ;) Po prostu otworzyli Rossmanna...
ale jak dla mnie i pewnie wielu osób to mega wygoda, ponieważ nie trzeba specjalnie po jedną rzecz jechać 15 km dalej do innego miasta. Nareszcie się doczekaliśmy ! 
Na otwarcie poszłam z mamą no i trochę się tego uzbierało, dziś pokaże wam co upolowałam, a za jakiś czas pojawią się recenzje niektórych produktów.

Maseczki z Bielendy
( Będę robić ich recenzje )
koszt : ok. 3 zł
Tusz do rzęs Max Factor
koszt : 21,79 zł
Rozświetlacz pod łuk brwiowy Wibo
koszt : 8,49 zł
     Mgiełka Playboy                               Antyperspirant w kulce AA
koszt : 13,49 zł                                                 koszt : 7,19 zł
 To akurat zawartość mamy ;)
 Olejek Bio-Oil
  koszt : 29,99 zł
 Olejek Bielenda
( Będzie recenzja )
koszt : 12,79 zł
 Prezenty od Rossmann
Peeling do ust Eveline koszt : ok. 13 zł
Perfumy Woman MTV koszt : ok 69 zł / 50 ml
Woda Micelarna Loreal koszt : ok 18 zł
Całkowity koszt takiego zestawu gdybyśmy za niego płacili to : ok. 100 zł
( Peelengu i Wody Micelarnej będzie recenzja )
Gazetka Rossmannowa SKARB z próbkami kosmetyków
 Tych kosmetyków nie ma na pierwszym zdjęciu, bo oczywiście pojechałam drugi raz i dokupiłam kilka rzeczy.
Krem do rąk Perfecta
( Będzie recenzja )
koszt : 8,79 zł
 Kolejna maseczka, której jestem bardzo ciekawa.
( Będzie receznja )
koszt : ok. 3 zł
 Puder ISANA
koszt : 6,99 zł
 Matowa Pomadka do ust LOVELY
koszt : 10,99 zł
 Pomadka nawilżająca ISANA
koszt : 4,19 zł

Większość cen jest podana po promocji ! Także teraz ceny w sklepie na pewno są inne.
Recenzje danych produktów, będą pojawiać się po czasie jak już je trochę przetestuje.
Jeśli chcecie recenzję, któregoś z produktów, przy którym nie ma napisu, że recenzja się pojawi to piszcie ! :)
Tło na zdjęciach różni się troszkę od siebie, ale nie miałam na to wpływu. Złośliwość rzeczy martwych niestety.

A aktualnie macie promocję w Rossmannie -49 %
21-30 sierpnia
Tylko w klubie Rossmann !

Buźka !  
 

2 komentarze:

  1. może jakiś post o kosmetykach do włosów, pielęgnacja włosów :) ?

    OdpowiedzUsuń