Strony

16.8.17

NEW START

Cześć kochani !
Milion różnych spraw wpłynęło na to, że założyłam bloga NA NOWO. Chciałam zacząć budować wszystko od początku. Adres i nazwa ta sama - nowy blog.
Zaczął się nowy etap w moim życiu.. i czy tego chce czy nie muszę to zaakceptować. Muszę się w tym odnaleźć, chociaż wiem, że potrzebny jest na to czas...
Jest ciężko, ale z każdym dniem czuję się silniejsza. Mam przy sobie bliskich, którzy mnie wspierają..i mam kogoś kto mnie mocno kocha, wytrzymuje ze mną i zna mnie jak nikt inny.
Kiedy ktoś się gubi w życiu.. zasługuje na tą 'drugą' szansę, szczególnie kiedy zależy Ci na tej osobie i tylko Ty wiesz jaki ten ktoś jest.. kiedy tylko Ty bardzo mocno wierzysz w tą osobę i znasz powody, jakich inni nie znają...
Dlatego to wszystko. Nowy start, nowy blog, nowy wpis. Chce zacząć wszystko od początku.. może nie będzie tak dużo fotek stylizacji, bo nie mam możliwości robienia ich , a później będę musiała dojść do siebie, ale postaram się z całych sił, żeby tym razem było tu ciekawie.

Moda to jedna z moich pasji, dlatego też postaram się pokazać Wam wszelakie zalety tej pięknej kategorii, jak i każdą jej wadę. Nie od dzisiaj wiadomo, że moda wraca niczym zima co roku, lub dajmy na to ja z kolejnym wpisem :D choć może akurat to nie najlepsze porównania, bo nie odbywa się to tak szybko jak w powyżej wymienionych przykładach.
Chcę poruszać tutaj różne tematy, nie trzymać się kurczowo tej jednej kategorii przez, którą jak nie będę miała fotek to wpis będzie raz na 2 miesiące. NIE, już tak nie będzie. Mam w głowie wiele pomysłów, które chce zrealizować. Zaczynając od mody, urody, kosmetyków, DIY, poruszyć temat dzieci ( o tym początkowy, pierwszy, osobny wpis wkrótce ) i wiele, wiele innych.
Informuje, nie obiecuje ! ;) 

A Dlaczego blogowanie jest moją pasją i zagłębiam się w to bez granic ? O tym na pewno dowiecie się po przez moje wpisy, bo kluczem do sukcesu jest również nie zdradzanie wszystkiego od razu, prawda ? Musimy przecież budować między sobą jakieś napięcie, oraz uzbroić się w cierpliwość, za równo Wy, moi drodzy czytelnicy, jak i ja, Wasza Pastylka.

Zapytacie pewnie - dlaczego nazwa Pastyle ? 
Poprzedni blog również miał taką nazwę i nie chciałam już zmieniać, kombinować, wymyślać, mieszać Wam w głowach.. A dlaczego ? Przy zakładaniu poprzedniego bloga nazwę wzięłam pierwszą jaka mi przyszła do głowy i jaka była dostępna, a mianowicie była to : passionforlife . Po jakimś czasie stwierdziłam, że muszę znaleźć taką nazwę, która będzie nawiązywała do mnie, do mojej pasji, do tego z czym związany jest blog i która będzie wpadała w ucho. Tak powstała nazwa Pastyle. Pa - dwie pierwsze litery od mojego imienia i Style - po prostu od stylu, mody. Proste, ale chwytliwe i mnie się podoba.

Kochani, w social media również się rozwijam, także zapraszam !

FACEBOOK       INSTAGRAM       ASK

oraz SNAPCHAT - pastylkaa

I to wszystko, zapraszam do obserwacji zarówno profili społecznościowych jak i bloga.
Wkrótce pojawi się kolejny post poświęcony sferze kosmetycznej.
Buźka !  

9 komentarzy:

  1. Śliczny wpis😍Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. A czemu nowe zmiany zaszły i czemu nie będzie już zdjęć z Tobą? :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O zmianach będzie niedługo, a zdjęcia może jakieś się pojawią, ale nie będzie to zbyt często :) Postaram się, żeby jakiekolwiek jednak się pojawiły :)

      Usuń
  3. Oooo gratulacje przyszła mamo :) Cieszysz się,że będziesz miała małego brzdąca? *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czujesz się za młoda na bycie mamą?:) Wgl wiadomo już jaka płeć? ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w nowych początkach! Ja też zaczynałam po raz kolejny i teraz jest dużo lepiej :) pozdrawiam, amsoff.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję, że będzie już tylko lepiej ! :) Pozdrawiam

      Usuń