Strony

20.2.18

BLACK AND PINK

Cześć kochani ! 
Ze zdjęć w zeszłym tygodniu niestety nic nie wyszło, ale w ten weekend coś wymodziłam.. chociaż nie powiem, że jestem z nich jakoś super zadowolona. No, ale powiedziałam sobie, że nie będe robić dłuższego zastoju, więc wybrałam kilka najlepszych zdjęć i wstawiam. Aaa, już niedługo pojawią się 2 recenzje, bo w zeszłym tygodniu przyszła do mnie Fotoksiążka oraz Zestaw ze sterylizatorem od Canpol babies. 
Recenzja Fotoksiążki, którą muszę napisać myślę, że pojawi się w przyszłym tygodniu, a sterylizator nadal testuje, więc o tym trochę później.

Wiecie co muszę sobie zacząć planować dzień..czasem sama ze sobą nie mogę się ogarnąć :D Początek tego roku może nie zaczął się najlepiej, ale teraz wiem i widzę, że z każdym dniem jest i będzie coraz lepiej. Myślę, że niedługo będzie tak jak sobie to zaplanowałam. Oby !
Ta stylówka, wyszło spontanicznie.. przy wyjściu na spacer z dzieckiem pomyślałam, że jednak strzele kilka szybkich fotek. 
Połączyłam klasyczną czerń z ostatnio moim ulubionym różem. W tej stylizacji futrzana kamizelka w kolorze brudnego różu, a bluzka powiedziałabym, że jest taka bardziej śliwka ? :D 
Dołączyłam do tego zwykłe, czarne jeansy z przetarciami, z dodatków postawiłam jedynie na dłuższe, rękawiczki bez palcy i mocne usta, a Te czarne buty z futerkiem skradły moje serce od razu jak je zobaczyłam ! 
Mam nadzieję, że ten wpis spodoba wam się tak samo jak poprzedni :)
Miłego dnia !
Buźka !  

11 komentarzy:

  1. Futerko totalnie skradło moje serce, uwielbiam takie kolorki ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. futerko bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja

    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja! Fajne połączenie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe połączenie kolorów, naprawdę bardzo mi się podoba :)

    Obserwuję :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne połączenie kolorystyczne i super kamizelka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kamizelka extra, też by mi się taka przydała :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się takie połączenia. Czarne ubrania bardzo lubie, jednak z różami bywa różnie. Połączenie tych kolorów może wyglądać ciekawie tak jak Twoim przypadku.

    OdpowiedzUsuń